پیام‌های دریافتی در بیست و هشتم دی؛

از حقوق بسیار پایین کارکنان اداری دستگاه قضا تا وضعیت پرداخت‌کنندگان مهریه با وجود گرانی سکه

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۸ دی، در قالب یک بسته قابل مشاهده است

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۲۸دی، در ادامه قابل مشاهده است.

 


با عرض سلام و

بنده ۳۵ ساله در ماه شهریور و مجرد اهل فومن و کارگر آزاد و بدون زمین و کشاورزی هستم ..شهر من جزو طرح اقدام ملی مسکن نیست و در رشت ثبت نام کرده ام و فقط برای من کد هویت و کد ورود به سامانه پیامک اومده..آیا به گرفتن خانه موفق می شود؟لطفاجواب بفرمایید.


سلام

وقتتون بخیر حدود یک ماهی هست ک دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سامانه سجام سهام عدالت فوق العاده شلوغه ،تازه مطلع شدیم کسانی که روش غیر مستقیم انتخاب کردند نیازی به ثبت نام ندارند!

اصلا مشخص نیست باید ثبت نام کرد یاواقعا لزومی نداره.

ممنونم


سلام من کارمند دادگستری هستم حقوق تمام نهادها و سازمان های دولتی حداقل پنجاه درصد افزایش یافت بازم درجا می زنند ما با حقوق سه چهار تومانی باید چه کار کنیم لطفاً در خصوص مسکن و افزایش حقوق کارمندان اداری دادگستری پیگیری کنید

اجرکم الله


با سلام.

لطفا گزارشی تهیه کنید  از وضعیت معیشتی کارمندان اداری دادگستری که به خاطر حقوق و مزایای پایین با حجم زیاد کار و محیطی نامناسب و پر استرس بسیار اسف بار است. متوسط حقوق ۴ میلیون تومان حق ما نیست.

مطالبات کلی کارمندان اداری قوه قضائیه

*استقلال بودجه قوه قضائیه

*واگذاری حقوق کارمندان اداری دادگستری از دولت به قوه قضاییه

*برقراری عنواینی همچون اضافه کار،

سختی کار ، کمک هزینه تحصیلی فرزندان و ... در احکام

لطفا پیگیر خواسته ما باشید.


با سلام

لطفا در خصوص وضعیت معیشت و حقوق بسیار پایین کارکنان اداری دستگاه قضا پیگیری بفرمایید


سلام وقت بخیر  در خصوص امتحانات دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعتراض‌داشتیم خواستیم ببینیم شما میتوینید در این راه کمکمون کنید؟


تعطیلی علایم راهنمایی و رانندگی  را پیگیری کنید 3 ماه منتظر امتحان هستیم


سلام

ازتون یک خواهش دارم

یک گزارش در مورد نحوه اداره پارکینگ فرودگاه امام در دوره کرونا گزارش تهیه کنید


در خصوص برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان دبیرستان از راه دور تربیت در منطقه یازده می خواستم پیگیری کنید در تهران که از شنبه برقرار هست.


با سلام به خدمت شبکه بیست و سی ما ۷ نفرهستیم روی گاوداری کار می کنیم مادر کرمانشاه بخش بیلوار روستا رزین هستیم امیدوارم حرف دل ما را به گوش مسئولین برسانند بازرس  شرکت می‌آید می‌گوید باید یک میلیون تومان  بدهید تا سامیه سپوس به شما بدهیم رسیدگی کنید


من راننده کامیون هستم چرا ما باید از اهواز تا تهران با یک ملیون و سیصد هزار تومان بیایم اما یک سری دیگه با چهل میليون تومان کرایه بیان چرا جلوی قاچاق یخچال  و لباسشویی. مایکروفر. ظرفشویی. را نمی گیرن روزی 50 تا خاور از این لوازم خانگی بار قاچاق ميارن تهران حالا چقدر دیگه بار میره شهرستان ها یک دیگه چرا از این چیزها خبر درست نمی‌کنید.


لطفا وضعیت معلمای نهضت سواد آموزی رو تعیین تکلیف کنید.....یکبار می گن می فرستن دانشگاه فرهنگیان برای قراردادی شدن الان باز گفتن آزمون می گیریم حالا فردی که زحمت کشیده برای معلم شدن چیکار کنه  الخصوص تو سیستان وبلوچستان که کار و کارخانه هیچی نیست


سلام خسته نباشیدیک سوال داشتم از دولت و مجلس و حکومت معلولین ایران که پول پیش خانه ندارند از کجا پول بیارند مسکن ملی ثبت نام کنند حتی بهزیستی و دیه مسکن یا وام بلاعوض برای رهن کردن ما معلولین نمی دهند همش می گوید بودجه نداریم ازسال94الی 99درخواست کردیم جوابشان منفی بودازمسئولین درخواست دارم رسیدگی


سلام خسته نباشید

بیش از یک ماه است، در یکی از محله های پررفت وآمد شهرقم، یعنی محله قدیمی حندق(بلوارمعلم غربی.انتهای کوچه1) برخی چراغ تیرهای برق مشکل دارند، و سوخته اند، شب ها تاریکی زیادی است، هم به جهت امنیت مردم، هم جلوگیری از سرقت از منازل و خودروها، و هم عدم تصادفات، بدیهی است، این مشکل،باید به فوریت، حل شود، البته علیرغم پیگیری های مکرر از اداره برق، متاسفانه اقدامی نمی کنند،

لطفا خواهشمندیم به جهت امنیت مردم، پیگیری و رسیدگی فوری نمایید.

ممنون


سلام علیکم لطفا محبت کنید پیگیری داشته باشید مهریه پردازان سکه چگونه سکه با تمام گرانی بپردازند؟؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار