شرکت ۲۶۶ هنرجوی خراسان شمالی در آزمون الکترونیکی استاندارد‌های مهارتی

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۲۶۶ نفر از هنرجویان خراسان شمالی در آزمون الکترونیکی استاندارد‌های مهارتی فرهنگ و هنر شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از ۲۶۶ نفر شرکت کننده در آزمون تئوری (آنلاین)، ۱۲۸ نفر از بجنورد، ۴۳ نفر ازشیروان، ۳۰ نفر از جاجرم، ۱۲ نفر از فاروج و ۸ نفر از اسفراین بودند.

حیدر ی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برابر سیاست‌های اعلام شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون تئوری مهارتی به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد:آزمون جامع و ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر هم از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه امسال با حضور ۳۲۷ نفر از هنرجویان مراکز مهارت آموزی که از این تعداد ۲۸۲ نفر جامع و ۴۵ نفر آزمون ادواری در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و فاروج برگزار شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.