مالکان سهام عدالت برای دریافت کد بورسی عجله کنند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : مالکان سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند حداکثر تا ۱۰ بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت نام و دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : باتوجه به آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از جمعیت یک میلیون و ۴۴۵ هزار نفری سهام‌دار استان، ۶۷۰ هزار نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: به منظور بهره‌مندی از سود سهام عدالت و مزایای آتی آن و مشارکت در انتخاب هیات مدیره اصلح و توانمند شرکت سرمایه گذاری استانی سهام داران باید حداکثر تا ۱۰ بهمن ماه امسال نسبت به ثبت نام در سامانه سجام به نشانی اینترنتی sejam.ir که به صورت رایگان صورت می‌گیرد و دریافت کد بورسی اقدام نمایند.

او افزود: با تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و انتخاب هیات مدیره این شرکت توسط سهام داران، شرکت مذکور به نیابت از سهام‌دارانی که خود روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و یا اینکه بنا به هر دلیلی در موعد مقرر به سامانه مربوطه برای تعیین مدیریت سهام خود اقدام نکرده اند و سامانه به صورت خودکار روش غیرمستقیم را لحاظ کرده اقدام می‌نماید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه افزود: سود سالانه سهام عدالت به همه مالکان سهام عدالت چه آن‌هایی که روش مستقیم و یا غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند بنا بر میزان سهم خود تعلق خواهد گرفت، اما امکان خرید و فروش سهام عدالت پس از انتخاب هیات مدیره شرکت استانی سهام عدالت و بنا به تصمیم آن‌ها فراهم خواهد شد.

حیدریان ادامه داد: هرگونه ثبت نام جدید سهام عدالت مستلزم مصوبه مجلس شورای اسلامی است که طرحی در این خصوص در دست اقدام است که به محض تصویب و ابلاغ به دولت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

او گفت: وراث مالکین متوفی سهام عدالت برای تعیین تکلیف این سهام باید منتظر فراخوان سازمان خصوصی سازی باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۲۰:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام ببخشیدبراافرادسالخورده ک زمینگیرندونمیتوانن عکس مناسب یاویدیوبگیرندچکارمیشه کرد؟برااحرازهویت
Iran (Islamic Republic of)
بیکران عزیزی
۲۳:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
آنهای که دارای کد هستند چطور استانشان اطلاع پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
باسلام
فرماييد همه بايد در سامانه سجام ثبت نام کنند يعني چه کساني که روش مستقيم و چه کساني که غير مستقيم را انتخاب کرده اند يا فقط کساني که روش مستقيم را انتخاب کرده اند ؟ لطفا جواب دهيد
Iran (Islamic Republic of)
زکیه
۱۲:۰۴ ۲۹ دی ۱۳۹۹
درخواست کد جهت سود سهام
Iran (Islamic Republic of)
زکیه
۱۲:۰۲ ۲۹ دی ۱۳۹۹
درخواست