توسعه پوشش شبکه ارتباطی مخابرات در بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از انجام تمهیدات لازم برای ارائه پوشش شبکه مخابراتی وارتباطی در مناطق زیارتی، باستانی و گردشگری بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،توسعه پوشش شبکه ارتباطی مخابرات در بهبهانرحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: رونق گردشگری در هرنقطه‌ای از جمله مناطق روستایی نیازمند وجود امکانات زیرساختی است که در این میان ارتباط مخابراتی از اهمیت دوچندان برخوردار است و تمهیدات لازم برای ارائه پوشش شبکه مخابراتی و ارتباطی در مناطق زیارتی، باستانی و گردشگری بهبهان انجام گرفت.

او بیان داشت: با همت و تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان برای رفاه حال گردشگران و بازدید کنندگان، تمهیدات لازم برای ایجاد شبکه ارتباطی پایدار و با سرعت و دسترسی مناسب در این مناطق و ایجاد زیرساخت‌های پوشش شبکه ارتباطی انجام داده است.

فلاح زاده افزود: مناطق پلاژ مارون، تنگ تکاپ، سرحدآقا، منطقه باستانی ارجان و مناطق گردشگری خارستان، لاسبید، پشکر و گراب و همچنین منطقه تاریخی و گردشگری با قدمت ۷هزار ساله چگاه سفلی و قلعه کعبی و امام زاده ابوذر واقع در بخش زیدون بهبهان از شبکه ارتباطی پرسرعت همراه اول با تکنولوژی ۲ G، ۳ G و ۴ G برخوردار شده اند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: بازدیدکنندگان وساکنان این مناطق ضمن برخورداری از پوشش شبکه‌ای همراه اول می‌توانند از اینترنت پرسرعت همراه نسل ۳ G و ۴ G بهره ببرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار