گریه گزارشگر CNN حین پخش زنده تلویزیونی

وضعیت وخیم افراد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های آمریکا موجب به گریه افتادن گزارشگر CNN در پخش زنده تلویزیونی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از یک سال می‌گذرد. این ویروس که تاکنون در ۲۱۹ کشور جهان گزارش شده بیش از ۹۶ میلیون نفر به آن مبتلا شده اند که از این تعداد متاسفانه بیش از ۲ میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

اما در صدر کشور‌هایی که دارای بیشترین تعداد مبتلا و همچنین مرگ و میر را دارند کشور آمریکا قرار گرفته است. تاکنون بیش از ۲۴ میلیون نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۴۰۸ هزار نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده اند. آمار کشته‌های کرونا در آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافت تا جایی که مرگ روزانه ۴ هزار نفر نیز در این کشور ثبت گردید.


بیشتر بخوانید


اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه به گریه افتادن یک گزارشگر آمریکایی هنگام اعلام وضعیت مبتلایان کرونای بستری در بیمارستان ها در این کشور را به تصویر می‌کشد. «سارا سیدنِر»، گزارشگر شبکه تلویزیونی CNN روز ۱۲ ژانویه هنگام پخش زنده تلویزیونی در حال اعلام وضعیت تعدادی از بیمارستان‌های آمریکا بود که ناگهان به گریه افتاد.

در ویدئویی که به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد هنگامی که این گزارشگر در مورد خانواده‌ای در لس آنجلس که مادر و پدرخوانده خود را از دست دادند صحبت می کند ناگهان منقلب می‌شود. او در حالی که می‌گوید «این دهمین بیمارستانی بود که من امروز در آن بودم» شروع به گریه کردن می‌کند. سیدنر سپس ضمن عذرخواهی از «آلیسین کامِروتا»، مجری CNN  با چشمانی اشک بار ادامه می دهد: «راهی که باید این خانواده‌ها پس از این طی کنند (با این شرایط زندگی کنند) و ( تحمل ) درد قلبی (اندوهی) که تا این حد گسترده است واقعا سخت است.»

در ادامه مجری CNN بار‌ها به سیدنر تاکید می‌کند که نیازی به عذرخواهی نیست و از او به خاطر احساس پاکش و گزارش بی نظیرش قدردانی می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
منم گریه ام گرفت.وای از دست این بشر نابشرکه فراموش کرده انسانیت را. خدایاخودت به همه رحم کن.این احساسات مشتی از خروار است که انسان برایش اشک می ریزد.ملت مابا ملت ستمدیده ی آمریکا همدرداست ودلتمردان آمریکای جهان خوار ازاین موارد زیاد سر ما آورده اند درجنگ تحمیلی وهمچنین دست داشتن در ترور عزیزترین افرادما،نزدیکترینش ترور سرداردلها و شهیدفخری زاده. اشک ما رو درآوردید خدا اشکتون رو در آورد.
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۰۹:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
نکته بادی لنگوج این مصاحبه اینه که؛
آدما وقتی واقعا گریه میکنن، اشک اول از چشم سمت چپ شون بیرون میاد و مقدارش هم زیاده. وقتی میخوان نقش بازی کنن برعکسش اتفاق میفته یعنی چشم سمت راست.
توی تصویر هم این موضوع مشخصه که گزارشگر واقعا نارحته و همش چشم سمت چپش رو پاک میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
ای کاش گزارش هم از اوضاع دردناک مردم یمن را که دولت شما به وجود آورده تهیه میکردید . اوضاع مردم یمن را چرا گزارش نمیکنید اونوقت باید اگه وجدان و انسانیت داشتید برای مردم بی دفاع و مظلوم یمن گریه میکردید. تاوان ظلمی است که کشور شما به مردم خاور میانه کرده دارین پس میدهید. خداوند قهار است و انتقام گیرنده.
Turkey
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
خداوندا شکر به درگاه بی انتهایت دیگر بر هیچ کس قدرت مطلق تو ای رب المشرقین و رب المقربین پوشیده نیست رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
نشان گزارش گر های ما هم بدهید
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۰۸:۳۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
آخ که چه اخلاق بدی !!!!! که تا هر چی میبینیم می‌خوایم بکوبیم تو سر خودیا . چه ربطی داره آخه.
Canada
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
چقدر زیباست .وقتی خودمان هستیم و
سعی نمیکنیم .چیز دیگری به تصویر بکشیم
ارامش هم داریم