۴۰ طرح کسب و کار در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان آماده شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ طرح صنعتی براساس ظرفیت‌های موجود در این استان برای ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینان گردآوری شده است.

علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بالای سیستان و بلوچستان در حوزه‌های معدن، صنایع شیلاتی و کشاورزی برنامه جامعی برای استفاده از این ظرفیت‌های خدادادی و سوق آن‌ها به سوی سرمایه‌گذاری و صنایع اشتغالزا، سودآور و دارای ظرفیت صادراتی فراهم نشده بود.

h,  خاطرنشان کرد: این شرکت براساس وظیفه ذاتی خود پس از بررسی و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه در سیستان و بلوچستان با استفاده از توانمندی دانشگاه‌ها و متخصصان مجرب نسبت به تهیه این طرح‌ها اقدام کرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قرار است این طرح‌ها به صورت رایگان در اختیار متقاضیان فعالیت‌های صنعتی قرار داده شود گفت: در ماه‌های آتی نیز تعداد دیگری از این طرح‌ها توسط مشاوران آماده می‌شود و قرار است تمامی طرح‌ها در سایت شرکت شهرک‌های صنعتی بارگذاری و آماده استفاده متقاضیان قرار ‌گیرد.

 شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در کنار ایجاد امکانات زیربنایی و بسترسازی برای صنعتگران استان، به منظور کم کردن مشکلات صنعتگران و انتقال واحدهای آلاینده به محدوده غیرمسکونی شهرها از سال ۷۷ ساخت واحدهای کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان را آغاز کرده است.

هم‌اینک ۱۴ مجتمع کارگاهی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان مستقر هستند این تعداد مجتمع کارگاهی ۳۲۹ واحد را در خود جای داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار