ملی پوش بسکتبال با ویلچر:

هزینه‌های بسکتبال با ویلچر سنگین است/ مسئولان توجه بیشتری به تیم ملی داشته باشند

رضا عیوضی گفت: امیدواریم مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین عنایت بیشتری به رشته هیجانی بسکتبال با ویلچر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عیوضی بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در حاشیه برگزاری اردوی تمرینی این تیم بیان کرد: این اولین اردو بعد از تعطیلی چند ماهه اردو‌ها و تمرینات به دلیل شیوع بیماری کرونا است؛ اما با این حال بازیکنان در این مدت به صورت شخصی تمرینات بدنسازی با کش را پیگیری کردند و آمادگی خود را کم و بیش حفظ کردند و به عنوان اولین اردو بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وضعیت اسکان ملی پوشان چندان خوب نیست

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ادامه داد: اسکان بازیکنان در محل خود فدراسیون است؛ نه خیلی عالی و نه خیلی بد است و جا دارد مسئولان فدراسیون برای بازیکنان ملی پوش سطح اسکان را کمی بهبود ببخشند.

بسکتبال با ویلچر نیازمند حمایت بیشتر است

عیوضی در ادامه گفت: فعلا در ابتدای برگزاری اردو‌ها هستیم؛ انشاالله بعد از این هم در ادامه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی المپیک بیشتر از قبل از ورزشکاران پارالمپیکی و ملی پویش خود حمایت کنند.

تیم  پرقدرتی داریم

عیوضی درباره پیش بینی اش از بازی‌های المپیک گفت: تیم خیلی پر قدرتی داریم؛ بازیکنانی جوان، با استعداد و پرقدرت، که انگیزه زیادی حتی برای کسب مدال پارالمپیک دارند، چون تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران هم پتانسیل این کار را دارد و انشاالله بازیکنان برای مدال تلاش خواهند کرد.

او همچنین درباره کیفیت تمرینات سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: اولین باری است که بنده با آقاکوچکی تمرین می‌کنم؛ او تمرینات متونعی در نظر گرفته است و تمام بازیکنان با نشاط تمرین می‌کنند.

شیوع بیماری کرونا سطح آمادگی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد

عیوضی در ادامه درباره شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و شرایط آمادگی بازیکنان تیم ملی در این شرایط گفت: شرایط بیماری کرونا در بدن بازیکنان و حتی در لیگ هم خیلی تاثیر گذاشته است؛ سال قبل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام ماند و امسال هم هنوز لیگ تشکیل نشده است، باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

او در پایان گفت: رشته بسکتبال با ویلچر یک رشته هیجانی است و جوانان زیادی تلاش می‌کنند تا بتوانند پیشرفت کنند؛ اما هزینه‌های این ورزش سنگین است، از مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درخواست دارم توجه بیشتری به این ورزش داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار