تمدید مهلت ثبت‌نام رایگان و الزامی پیش دبستانی‌ها تا ۱۵بهمن

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : مهلت ثبت‌نام رایگان و الزامی پیش دبستانی‌ها تا ۱۵بهمن تمدید شد و ۱۷ هزار نوآموز پیش‌دبستانی به سامانه آموزش مجازی شاد در استان کرمانشاه ورود کردند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : در اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی تاکنون ۱۷هزار نوآموز در استان به این سامانه وارد شده اند و کمترین سهم ثبت نام مربوط به نوآموزان ساکن در شهر کرمانشاه است.

او گفت :️ خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به لینک https://digiform.ir/kshpsr مراحل ثبت نام نوآموزان پیش‌دبستانی را انجام دهند و پس از احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، از سوی مدارس با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

افضلی افزود:️ جهت رفاه والدینی که برای ثبت نام از طریق لینک دچار مشکل هستند امکان ثبت نام حضوری با مراجعه به معاونین و مسئولین در۳ ناحیه آموزش و پرورش در شهر کرمانشاه و ادارات آموزش پرورش در سایر شهرستان‌های استان فراهم شده است.

او افزود:️ اولیایی که تاکنون موفق به ثبت نام نوآموزان خود در مراکز پیش دبستانی و سامانه شاد نشده‌اند، باید هرچه سریعتر برای ثبت نام مجازی فرزندان خود اقدام نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار