ورمزیار:

تراکتور اسیر مهاجمان استقلال شد/ سایپا سخت‌ترین حریف استقلال است

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برنامه این تیم در دیدار مقابل تراکتور جواب داد، گفت: سرخپوشان تبریزی اسیر مهاجمان گلزن استقلال شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ورمزیار، در مورد پیروزی سه بر یک استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم در نیمه اول هر دو تیم تقریباً برابر بودند، اما پِرس رو به جلوی استقلال کار دست تراکتور داد و آن‌ها توانستند از اشتباه کاپیتان سرخپوشان تبریزی استفاده کرده و به گل برسند. شیخ دیاباته با هوشیاری تمام از اشتباه تبریزی‌ها استفاده کرد و توانست گل اول را وارد دروازه تراکتور کند تا این نیمه با برتری آبی پوشان به پایان برسد.

مدافع سابق استقلال تصریح کرد: تراکتور که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم شروع به حملات پی در پی کرد و از مهاجمان استقلال غافل شد و دیدیم در اوج حملات تراکتور این استقلال بود که توانست به گل دوم دست پیدا کند

ورمزیار در مورد تعویض‌های محمود فکری یادآور شد: حضور داریوش شجاعیان توانست به خط هافبک استقلال نظم دهد و او شاید اگر در دیدار برابر پرسپولیس زودتر به میدان می‌آمد استقلال می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. در مجموع تعویض‌های فکری کارساز شد و آبی پوشان توانستند به یک برد خوب دست پیدا کنند.


بیشتر بخوانید

وی در مورد نمایش قابل قبول شیخ دیاباته اظهار کرد: شیخ در بازی با پرسپولیس آماده نبود، اما امروز نشان داد در تبریز استاد گلزنی است و همانند سال گذشته دوباره پایش به گلزنی باز شد. او یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود.

مدافع سابق استقلال در پایان و در مورد دیدار آبی پوشان برابر سایپا تهران که روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: یکی از دیدار‌های سخت استقلال برابر سایپا خواهد بود. آن‌ها در بازی گذشته ذوب آهن را شکست داده‌اند و حالا آماده دیدار برابر استقلال هستند، سایپا از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای تشکیل شده که این می‌تواند کار استقلال را سخت کند. البته استقلال هم با این برد که برابر تراکتور به دست آورد شرایط خوبی دارد و با تمرینات منظم می‌تواند روز شنبه سایپا شکست داده و سه امتیاز دیگر را از آن خود کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار