۲۰ کمیته ورزش‌های همگانی در استان سمنان فعال شد

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: بیش از ۶۰ کمیته زیرمجموعه این هیات هستند که از تیرماه ۹۹ تاکنون ۲۰ کمیته در استان فعال شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، همت هادیان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی هیات ورزش‌های همگانی استان رشد و توسعه ورزش در تمام سطوح و تمام افراد است ابراز داشت: در حال حاضر هیات ورزش‌های همگانی در هر هشت شهرستان استان فعال است.

او با اشاره به حوزه گسترده وظایف و فعالیت‌های هیات ورزش‌های همگانی و تعامل این هیات با دستگاه‌های اجرایی مختلف افزود: تفاهم‌نامه‌های مختلفی با اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان، اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان، بسیج ورزشکاران و معاونت تربیت بدنی سپاه استان سمنان در راستای ترویج بیشتر ورزش در جامعه هدف مختلف امضا شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: در حال امضای تفاهم نامه با دانشگاه‌ها و اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف توسعه فرهنگ ورزش بین دانش‌آموزان و دانشگاهیان نیز هستیم.

هادیان ادامه داد: هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان از تیرماه امسال تاکنون ۲۰ پویش ملی و استانی مختلف برگزار کرد که این پویش‌ها شامل ۲ هزار برنامه مختلف می‌شود.

او با اشاره به پویش آماده باش و چالش پیاده‌روی به عنوان نمونه‌هایی از فعالیت‌های مهم این هیات گفت: در بیشتر پویش‌ها استان سمنان جزو ۱۱ استان برتر کشور بود.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، برگزاری بیشتر برنامه‌های فعلی این هیات در فضای مجازی صورت می‌گیرد گفت: مسابقات آمادگی جسمانی مجازی در سطح استانی و طرح ورزش در طبیعت که هر هفته پنجشنبه و جمعه به صورت مرتب برگزار می‌شود از جمله این برنامه‌ها است.

هادیان افزود: لیگ تندرستی ایران در سطح ملی از ۴ بهمن آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار