همکاری پست خراسان رضوی با ۶۸ ناشر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: پست استان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران توزیع کتاب‌های ۶۸ ناشر خراسان رضوی به سراسر کشور را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احمد موسوی  مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: طی هماهنگی با نمایندگان ناشران و پست مقرر شد کتاب‌های خریداری شده از این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران در قالب استاندارد آماده سازی و لفاف بندی شده و پس از الصاق فاکتور به آدرس خریداران ارسال گردد.

او با اشاره به اهتمام شرکت پست در ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: اقدامات این اداره کل در اجرای تعهدات پست برای توزیع کتاب‌های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خریداران با رعایت دقت، زمانبندی و سرعت مناسب از اوایل بهمن ماه انجام خواهد شد.

پست خراسان رضوی دارای ۳۷۲ واحد پستی شهری و ۲۵ واحد پستی روستایی است.

میانگین ترافیک روزانه اقلام پستی در ۹ ماه امسال در اداره کل پست خراسان رضوی شامل مرسولات عادی، امانات، خرید اینترنتی و دیگر خدمات، ۳۱ هزار مرسوله وارده و ۲۱ هزار مرسوله صادره است.

پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین ماه امسال به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از تجربیات دیگر کشور‌ها تصمیم به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب گرفت.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی ثبت‌نام کردند و بالغ بر ۱۰۰ هزار عنوان کتاب آماده عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد. ۱۸۰ ناشر خارجی با ۲۰ هزار عنوان کتاب، ۱۴۲ نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت‌سنتر نیز در این نمایشگاه حضور دارند و ۱۴۵ نشست رونمایی کتاب، ۲۰ نشست بین‌المللی و ۲۵ نشست داخلی با حضور ۱۸۰ سخنران داخلی و خارجی نیز در این راستا برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.