نمایش «مبارزان» با هدف بازخوانی زندگی مبارزان انقلابی در بیست قسمت از رادیو قزوین پخش می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: نمایش رادیویی «مبارزان» با هدف بازخوانی زندگی مبارزان انقلابی، آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره و منش و تفکرات اصیل انسان‌هایی که برای بالندگی ایران عزیز، گام در این مسیر گذاشتند و با مبارزه و ایستادگی و پشتکار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و اینک به دست نوجوانان و آینده سازان این سرزمین سپرده شده است و همچنین یادآوری همگرایی و همدلی انقلابیون استان قزوین در طول دوران مبارزاتی خود علیه رژیم طاغوت از رادیو قزوین پخش می‌شود.

رحیمی افزود: این نمایش رادیویی در بیست قسمت به سرگذشت و زندگینامه ۲۰ نفر از انقلابیون استان پرداخته است و مبارزات آنان علیه رژیم ستمشاهی را روایت می‌کند و در این نمایش‌ها تلاش می‌شود با هوشمندی و هنرمندانه جلوه‌هایی از زندگی پربرکت مبارزان انقلابی به نمایش درآید.

وی بیان داشت: در این نمایش رادیویی شخصیت‌های انقلابی که نقش مؤثری در آگاهی بخشی مردم و جریان سازی انقلابی در سطح قزوین داشتند معرفی و آثار اقدامات آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.

 مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهارداشت: در نمایش رادیویی «مبارزان» مخاطبان با فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر قزوین در روز‌های پیروزی انقلاب و دوران قبل از آن بیش از پیش آشنا می‌شوند.

نمایش رادیویی «مبارزان» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا در ۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از یازدهم بهمن هرروز ساعت ۱۴ و بیشت و پنج دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار