سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره عکاسی دوچرخه و هوای پاک به مناسبت هفته هوای پاک در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک از ۲۹ دی تا ۵ بهمن اقدام به برگزاری جشنواره عکاسی دوچرخه و هوای پاک کرده است.

 زرآبادی‌پور افزود: این مسابقه در چهار محور شامل خرید روزمره با دوچرخه، دوچرخه در مرکز شهر، دوچرخه؛ جایگزین مناسب خودرو و سه‌شنبه‌های بدون خودرو برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در هر محور سه اثر ارسال کنند.

او با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای شهروندان بالای ۱۲ سال آزاد است، ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۵ بهمن‌ماه است و تقدیر از برگزیدگان در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در این مسابقه می‌توانند به پرتال معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به نشانی traffic.qazvin.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.