اعتصاب کامیون‌داران عراقی علت صف طولانی در مرز شیخ صله است

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، با تأیید صف کامیون‌داران در مرز شیخ صله، گفت: علت این صف اعتصاب کامیون‌داران عراقی در آن سوی مرز است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خلیل حیدری  با اشاره به نحوه تحویل بار در مرز شیخ صله، عنوان کرد: براساس روال معمول کامیون‌های ایرانی در مرز مشترک بار‌های خود را خالی می‌کنند و ادامه حمل بار در کشور عراق توسط کامیون‌داران عراقی صورت می‌گیرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: متأسفانه مشکل اعتصاب کامیون‌داران عراقی و عدم بارگیری در کشور عراق امروز سه‌شنبه ۳۰ دی ماه جاری اتفاق افتاده، که در حال رایزنی با طرف عراقی برای حل مشکل هستیم.

یدالله شکری، فرماندار ثلاث باباجانی ضمن تأیید کندی تخلیه بار و صف کامیون‌های حامل بار در مرز شیخ صله، اظهار کرد: روزانه بیش از ۲۵۰ کامیون حامل کالا‌های مختلف صادراتی در مرز شیخ صله تخلیه می‌شد که روز گذشته این تخلیه بار با ۱۷۰ کامیون انجام شده است.

او با اشاره به کندی طرف عراقی برای بارگیری کالا‌های تخلیه شده در مرز، افزود: کامیون داران عراقی در اعتراض به قیمت حمل بار در کشور عراق و کاهش نرخ دینار تحصن کرده‌اند که همین مساله باعث کندی بارگیری در کشور عراق شده است.

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به توقف تخلیه بار کامیون‌های ایرانی در مرز مشترک طی امروز، بیان کرد: در حال رایزنی با طرف عراقی و سرکنسولگری ایران برای حل مشکل پیش آمده هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار