نماینده اقلید گفت: موضوع استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش‌وپرورش به نزدیک ۱۰ تا ۱۵ سال می‌رسد، دولت قول داده آن‌ها را استخدام کند و هر سال به یک بهانه استخدامشان عقب افتاده است.

استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی هر سال به یک بهانه عقب میفتدبه گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران جوان،  مسلم صالحی نماینده اقلید و سرحد چهاردانگه در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع استخدام این گروه در آموزش‌وپرورش به نزدیک ۱۰ تا ۱۵ سال می‌رسد و دولت قول داده آنها را استخدام کند و هر سال به یک بهانه استخدامشان عقب افتاده است.

او ادامه داد: کسی که حدود ۱۵ سال سابقه تدریس دارد، اکنون سنش بالا رفته و در مناطق دور دست کارکرده است، اگر معلم خوبی نبوده، دلیلی نداشت آموزش‌وپرورش او را به کار بگیرد. اگر هم توانایی دارد چرا با یک آزمون باید حقش را ضایع کنیم؟

نماینده اقلید  تصریح کرد: پذیرش این افراد در آموزش‌وپرورش خلاف منویات رهبری نیست، چراکه در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند و پس از برگزاری آزمون، منتخبان در بدنه دولت استخدام می‌شوند. هر بحثی پیش می‌آید، حضرت آقا را برای مسائل هزینه نکنیم.

صالحی اضافه کرد: ظرف سال‌های گذشته نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر معلم در آموزش‌وپرورش است بازنشست شدند؛ ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مگر چقدر است و چقدر معلم می‌توانیم استخدام کنیم؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۰۹:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
درود بر غیرت و شرف شما نماینده محبوب و انقلابی، حضرت آقا هم نظرشان این است که افراد چه از نهضت و چه مربی پیش دبستانی اموزش لازم را در دانشگاه فرهنگیان ببینند حضرت آقاهمیشه حمایت خودر اکه یکی از نهادهای ارزشمند و یادگار آمام (ره) است داشته اند و دارند آقایان برداشت سوء نکند . تا خدایی نکرد دید مردم تغییر نکند . آقا نفرمودند که دیگر از نیروهای نهضتی کسی را جذب نکنید و یا مربی پیش دبستانی جذب نشود که انصافا هر کدام چندین سال از جیب خود هزینه کرده و کار کرده اندو آقا فرمودند از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد که نیروهای جذب شده هم برای دوره یک ساله به دانشگاه می روند. کمی دقت شود تا کسی متضرر نباشد
آخرین اخبار