آغاز نمایشگاه مجازی کتاب در همدان/ عرضه کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت:نمایشگاه مجازی کتاب در همدان از امروز آغاز شده است و تا ۶ بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی, مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نمایشگاه سراسری کتاب از امروز به صورت مجازی آغاز شد و تا ۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه کتاب‌های عرضه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می شود افزود: علاقه مندان با مراجعه به سامانه بن خرید کتاب به نشانی bon.tibf.ir نام نویسی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه سهمیه هر استان برای بن کتاب محدود است افزود: دوستداران برای دریافت بن کتاب و خرید از نمایشگاه سراسری اقدام کنند.

احسانی با بیان اینکه ارائه بن کتاب به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد و متقاضیان هیچ وجهی واریز نمی‌کنند تاکید کرد: با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هراستان، اولویت با متقاضیانی است که زودتر نام نویسی کرده‌اند.

او  یادآوری کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۰۰ هزار تومان و برای اعضای هیات علمی هم ۴۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه، آثار منتشر شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون عرضه شده است،گفت: دوستداران دانایی برای خرید کتاب‌های مورد نیاز خود می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش کتاب به نشانی book.icfi.ir سفارش خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار