ذوب آهن برای پیروزی آمد اما بازهم حریف داور نبود / رحمان رضایی به درب خروج نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در ۱۱ هفته گذشته هیچ بردی را کسب نکرده بود در خانه و مقابل نفت مسجد سلیمان نیز به تساوی بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در آغاز هفته دروازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید تا پس از ۱۲ هفته کماکان در مقابل تعداد پیروزی‌های سبز‌های اصفهانی عدد صفر باقی بماند.

ذوب آهن که پس از کش‌وقوس‌های فراوان و درگیر‌های درون باشگاهی درحالی پای به این مسابقه گذاشت که رحمان رضایی سرمربی این تیم اعلام کرده بود حاشیه‌هارا کنار گذاشته‌اند تا بتوانند به اولین پیروزی فصل دست پیدا کنند.

هیئت مدیره این تیم هم با یک اولتیماتوم ۵ هفته‌ای به رحمان رضایی فشار برد را بر دوش او سنگین‌تر کردند. ذوب آهن هفته گذشته با دریافت گل دقیقه ۹۲ مقابل سایپا شکست خورده بود و امروز با تمام توان برای پیروزی به زمین آمدند.

ذوب آهن در نیمه اول به‌طور کامل صاحب توپ و میدان بود و نفت مسجدسلیمان هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
در این نیمه ذوب آهن توسط علی دشتی صاحب یک تک‌به‌تک هم شد که ضربه بی‌دقت علی دشتی را کرمانشاهی دروازه‌بان حریف به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم نفت مسجدسلیمان بازی را برابر ذوب آهن پایاپای آغاز کرد، اما رفته رفته این ذوب آهن بود که سوار بر بازی شد و توانست دوباره موقعیت‌هایی روی دروازه میهمان خلق کند. اما بی‌دقتی بازیکنان ذوب آهن و تمرکز پایین این فرصت‌هارا برای این تیم بی‌ثمر کرد.

در دقیقه ۸۰ گاندو‌ها پس از چند پاس کوتاه به محوطه نفت رسیدند و موفق به گشودن دروازه حریف شدند، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت. آفسایدی که مشخص شد به اشتباه اعلام شده و باز هم یک اشتباه فاحش توسط کوبل داوری به ذوب آهن ضربه زد و یک برد را از این تیم گرفت.

باید دید آیا پس از معذرت‌خواهی زاهدی‌فر به‌علت تشخیص اشتباه در دیدار هفته گذشته پرسپولیس-فولاد، آیا داور به‌خاطر این اشتباه کاملا تاثیرگذار خود عذرخواهی خواهد کرد یا خیر.

ذوب آهن هفته آینده باید درحالی به مصاف نساجی در مازندران برود که ۱۶۵ روز است موفق به کسب پیروزی نشده و راه بردن را گم کرده است.

باید دید این تیم ریشه‌دار از این وضعیت اسفناک خارج می‌شود و تا چه موقع این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.