اجرای ٢٢٨ طرح توزیع برق در شهرستان آرادان

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: ٢٢٨ طرح عمرانی توزیع برق با ١٨ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان آرادان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  رحمان اشرفی مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: این طرح‌ها از ابتدای امسال تاکنون با ١٨ میلیارد و ۵۵٨ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

او هدف از اجرای این طرح را ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی عنوان کرد و از اجرای طـرح بهینـه سازی ۱۱ هزار و ۹۱۵ متر شبکه توزیع برق درشهرستان آرادان نیز خبر داد.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با بیان این که امسال طرح توسعه پنج هزار و ۵۳۶ متر شبکه فشار ضعیف و فشـار متوسط هوایی و زمینی اجرا شد گفت: نصب ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ کیلوولت آمپر به منظور تغذیه برق مشترکان جدید، از آغاز سال جاری تا کنون به پایان رسید.

اشرفی با اشاره به این که ۱۲ دستگاه کنتور هوشمند در قالـب طرح فراسامانه اندازه گیری و مـدیریت انرژی "فهام" در مدار قرار گرفت افزود: در راستای ارتقـای پـایداری خطـوط برق رسـانی، یـک هزار و۲۰۰ متر کابـل خودنگهدار در این شهرستان توسعه یافت.

او اضافه کرد: اصلاح سه هزار و ۱۰۰ متر شبکه سیمی فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار در دولت آباد، نصب یک دستگاه پست هوایی با قدرت ۵۰ کیلوولت آمپر در روستای یاتری سفلی، بهسازی یکهزار متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای سرآبرود و توسعه ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی روستای یاتری سفلی، در زمره اقداماتی است که تا پایان اسفند ٩٩ عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار