اخبار حوادث ۲ بهمن ۹۹؛

۴۸ هکتار زمین ملی در دشتستان از دست فردی سودجو درآمد

اخبار حوادث استان بوشهر را در ۲ بهمن ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ در این بسته خبری اینجا بخوانید.

کشف زمین خواری میلیاردی در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۹۶ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: پس از اطلاع از تصرف اراضی دولتی در روستای مکابری از توابع بخش آبپخش دشتستان، تحقیقات لازم صورت گرفت و بر اساس تحقیقات و استعلام از مراجع قانونی مشخص شد فردی سودجو حدود ۴۸ هکتار از اراضی ملی را تصرف کرده است.

او با اشاره به دستگیری متهم، بیان کرد: زمین یاد شده که طبق نظر کارشناسان ۹۶ میلیارد ریال ارزش دارد از دست این فرد سودجو خارج شد.

کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در دیلم

با توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو در دیلم، ۷۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، یک توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از شهرستان‌های جنوبی استان یک محموله موادمخدر را تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان کرمانشاه بود، شناسایی شد.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی با رصد جاده‌های منتهی به استان خوزستان خودروی حامل مواد مخدر را، شناسایی و آن را با استفاده از وسایل مهار کننده توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۷۰ کیلوگرم حشیش کشف شد، بیان کرد: در همین زمینه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دیلم از مردم خواست: هرگونه اطلاعاتی در  زمینه فعالیت‌های سوداگران مرگ را در زمینه توزیع مواد مخدر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۵ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر بوشهر، ماموران انتظامی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان شهرستان بوشهر به مردم توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را درخصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت دیدن هرگونه مورد مشکوک، آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.