سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

با تاکتیک‌های از پیش تعیین شده برابر پیکان به پیروزی رسیدیم

ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پیروزی این تیم برابر پیکان توضیحاتی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پیروزی این تیم برابر پیکان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنان پیکان و همچنین تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و پرگلی را شاهد بودیم و توانستیم با استفاده از تاکتیک‌هایی که از پیش برنامه ریزی کرده بودیم برابر پیکان به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص روند رو به رشد این تیم عنوان کرد: تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند با چالش‌های زیادی رو به رو هستند. تیم ما هم در ۵ هفته ابتدایی با چالش‌های زیادی رو به رو بود، اما به تدریج تیم هماهنگ شد و هم اکنون از ۶ بازی اخیر خود، موفق به کسب ۱۳ امتیاز شده ایم. البته هدف اول ما بقاء در لیگ برتر است؛ اما بعد از آن می‌توانیم به اهداف بالاتر هم فکر کنیم.

ربیعی در خصوص بی صبری مدیران در اخراج سرمربیان گفت: در مس رفسنجان تعامل خوبی بین من و مدیریت باشگاه و مدیریت شرکت صنایع مس وجود دارد و از صبوری مدیریت سپاسگزارم. افت و خیز در فوتبال طبیعی و هر مربی برای پیاده کردن برنامه‌های خود نیازمند زمان است. دلیل ثبات امروز مس سرچشمه به علت حمایت هیئت مدیره است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص داوری‌های لیگ تصریح کرد: باید کیفیت داوری‌ها را بالا برده و میزان خطای داوری‌ها را کم کرد؛ زیرا داوری می‌تواند سرنوشت مربیان را تعیین کند. البته داوری‌های خوبی هم داشتیم و مربیان هم باید خویشتن دار باشند. برای مثال خود من برخی مواقع به تصمیم داور معترض بودم، اما بعد از بازبینی صحنه، متوجه شدم تصمیم داور درست بوده است.

ربیعی در پایان گفت: برای فراز امامعلی خوشحالم؛ زیرا از تیمی که سال‌ها در آن حاضر بود خارج شد و فشار‌های زیادی به این علت روی او بود، اما توانست از فشار‌ها رها شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار