محمدخانی: دست گل محمدی برای چیدن نفرات خالی است/ علی کریمی استحقاق ریاست فدراسیون فوتبال را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

ناصرمحمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس با پیروزی برابر فولاد بهتر شد و تمرکز لازم را به دست آوردند. تساوی‌های متوالی باعث شده بود که پرسپولیسی‌ها استرس  و  فشار  زیادی را تحمل کنند، اما آن‌ها از استرس خارج شدند. امیدوارم همین روند خوب را ادامه بدهند.  

محمدخانی درباره اینکه سید جلال حسینی و کنعانی زادگان نمی‌توانند تیم پرسپولیس را در بازی بعدی همراهی کنند و سرخپوشان با کمبود مدافع مواجه هستند، گفت: دست گل محمدی خالی است و او باید با همین نفرات به مصاف حریفان برود. البته بازیکنان جوان و جویای نام در پرسپولیس هستند که باید فرصت بازی داشته باشند تا بتوانند خودشان را نشان بدهند. به نظرم گل محمدی به جوانان اعتقاد دارد و به طور حتم از بازیکنان جوان در بازی‌های آینده استفاده می‌کند.  

او بیان کرد: تیم پرسپولیس نیاز به برد داشت تا شرایطش بهتر شود و این اتفاق هم رخ داد. سرخپوشان با پیروزی در ۲ بازی عقب افتاده خود می‌توانند به بالای جدول صعود کنند.  

محمدخانی: دست گل محمدی برای چیدن نفرات خالی است/ علی کریمی استحقاق ریاست فدراسیون فوتبال را دارد

ترابی بازیکن باهوش و تاثیرگذاری است 

او درباره احتمال بازگشت ترابی به تیم پرسپولیس بیان کرد: ترابی چندین مرتبه مصدوم شد و نتوانست بازیکن تاثیرگذاری برای تیم العربی باشد. البته من شنیدم ترابی قرار است به صورت قرضی به یک تیم قطری دیگر محلق شود. ترابی بازیکن جوان، باهوش، تاثیرگذار و آینده داری است که به طور حتم او می‌تواند در هر تیمی موفق باشد.  

امیدوارم میناوند با دعای مردم بهتر شود 

محمدخانی درباره وضعیت وخیم مهرداد میناوند گفت: واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم. امیدوارم  وضعیت  جسمانی میناوند  با  لطف خدا و دعای مردم بهتر شود. میناوند برای معالجه خود دیر اقدام کرد.   علاوه بر این علی کریمی پیش قدم شد و  تعدادی آمپول از دبی خریداری کرد و به میناوند این آمپول‌ها ترزیق شد.

علی کریمی با اعتماد به نفس بالا در انتخابات شرکت می کند

پیشکسوت پرسپولیس درباره ثبت نام  علی کریمی در انتخابات ریاست  فدراسیون فوتبال بیان کرد: شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال با وجود سیاسیون دل شیر می‌خواهد. کریمی شجاعت لازم و اعتماد به نفس خوبی دارد.  یک فرد فوتبالی باید در راس فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. کریمی شرایط لازم برای ریاست فوتبال را دارد و می‌تواند این فدراسیون را اداره کند. امیدوارم حق کشی نشود و سیاسیون لابی با روسای هیئت‌های  فوتبال استان‌ها نکنند.

اظهارات رسول پناه حاشیه به وجود آورد 

او درباره  اینکه رسول پناه هنوز از هیئت مدیره پرسپولیس استعفا نکرده است، گفت: من شنیدم که رسول پناه استعفا کرده است. البته رسول پناه و گل محمدی  با یکدیگر اختلاف دارند و این موضوع به تیم پرسپولیس آسیب می زند. همچنین منتشر شده از رسول پناه در شان و شخصیت عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیست.  

محمد خانی درباره احتمال حضور قنبرپور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به نظرم افرادی همانند پروین، حسین کلانی و ذوالفقارنسب باید عضو هیئت مدیره پرسپولیس شوند چرا که آن‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیدند. پروین می‌تواند ۱۰ مدیر را مدیریت کند. او باید  سمتی در باشگاه پرسپولیس داشته باشد. علاوه بر این، کمیته فنی هم باید در باشگاه پرسپولیس تشکیل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۰:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
بله آقای کریمی استحقاق ریاست فدراسیون فوتبال دارد بشرطی تمام تیمهای شرکت کننده در مسابقات فوتبال ، همگی تحت مالکیت باشگاه لنگپولیس باشند .
آخرین اخبار