وضعیت ۳ آموزگار آسیب دیده بر اثر اصابت صاعقه در دزفول

وزارت آموزش و پرورش استان خوزستان وضعیت ۳ آموزگار آسیب دیده بر اثر اصابت صاعقه در دزفول را «رو به بهبودی» عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وزارت آموزش و پرورش خوزستان در پی وقوع حادثه اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه که امروز منتشر شده است، آمده؛ اتفاق روز سه شنبه ۳۰ دی ماه حوالی ساعت ۲۱ رخداد و در اثر اصابت صاعقه، ۳ تن از آموزگاران منطقه کنگرستان و چشمه شیرین بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند.

همچنین ۳ تن از افراد محلی نیز که به منظور یاری رسانی به معلمان وارد حادثه شدند، دچار مصدویت گشتند.

بر این اساس یک تن از معلمان آموزگار عشایری و ۲ تن دیگر آموزگاران روستایی بودند که در شب حادثه به منظور اقامت در این کانکس مستقر شده بودند و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز (طالقانی) منتقل شدند.

همچنین با استناد به متن موجود در این اطلاعیه، وزیر آموزش و پرورش پس از اطلاع از این حادثه به کورش مودت؛ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ماموریت داده تا موضوع را مورد بررسی و راستی آزمایی قرار دهد و بنا بر دستور وی یکی از آموزگاران آسیب دیده با رضایت خانواده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شود.

در پایان این خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان حال عمومی معلمان آسیب دیده از صاعقه «رو به بهبودی» عنوان شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.