بایدن: ما با بزرگ‌ترین بحران اقتصادی به دلیل همه‌گیری کرونا مواجه هستیم

رئیس جمهور آمریکا در تشریح شرایط حاکم بر کشورش، اظهار کرد: آمریکا و مردم آن به دلیل پیامد‌های کرونا، با بزرگترین بحران اقتصادی مواجه هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از صدور دستور بررسی تاثیر تحریم‌ها بر مبارزه با کرونا طی اظهاراتی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور و شرایط اقتصادی موجود در آمریکا اظهار کرد: نمی‌توانیم اجازه دهیم تا مردمان آمریکا گرسنه باشند و یا از خانه‌های خود طرد شوند و یا حتی شغل خود را از دست بدهند.

وی با تاکید بر این که آمریکا و مردم آن به دلیل پیامد‌های کرونا، با بزرگترین بحران اقتصادی مواجه است، افزود: طی این مدت ۱۴ میلیون آمریکایی از پرداخت اجاره خانه خود درمانده‌اند و بسیاری از آن‌ها در آستانه طرد شدن هستند.

بایدن ادامه داد: از این رو دستور دادم تا بانک‌ها برای پس گرفتن اجاره منازل محدود شوند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به طرح اقتصادی خود، تصریح کرد: طرح نجات اقتصادی میلیون‌ها شغل را حفظ و به آمریکایی‌ها کمک می‌کند تا به کار خود بازگردند.

بایدن با اعلام این خبر که، امروز یک دستور اجرایی را امضا خواهم کرد تا به میلیون‌ها آمریکایی کمک شود، گفت: در این طرح کمک‌های غذایی به ده‌ها میلیون کودک ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما ۸ میلیون نفر وجود دارند که نیازمند کمک فوری هستند.

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه ما با یک بحران ملی روبه‌رو هستیم و باید با قدرت تلاش کنیم، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در کشور روبه افزایش است و تعداد جانباختگان به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

بایدن تصریح کرد: وقتی در شرایط اضطرار ملی قرار داریم باید به گونه‌ای عمل کنیم که گویی در شرایط اضطرار ملی قرار داریم و این موضوع مهمی است که، ما ابزار لازم برای سیطره بر کرونا و بازگرداندن اقتصاد به مسیر خود را داریم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
reza
۱۳:۱۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
هی بایدن : اینهمه پیاز داغ قضیه را داغ و پرطمطراق نکن کافی است مانند رابین هود از میلیاردرها مالیات بگیری و بین اقشار جامعه تقسیم کنی کل فقر آمریکا برطرف میشود و تمام رونق اقتصادی به متن جامعه آمریکا بازگشت میکند زیاد ناراحت نباش فقط سعی کن عادل باشی یعنی طرفدار فقراء و دشمن ثروتمندان اگرچه این کار بسیار سخت است
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۲:۱۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
انشالله که همتون به درک واصل میشید به زودی
آخرین اخبار