افتخارآفرینی هنرمندان تربت حیدریه در جشنواره سراسری تئاتر آیات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه گفت: دو هنرمند از تربت حیدریه در سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه نخعی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه گفت: عوامل نمایش "میخواستم ببوسمت باران گرفت" به کارگردانی استاد محمد حسن‌زاده در سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات خوش درخشیدند.

او افزود: هیات داوران این جشنواره در بخش طراحی صحنه هیچ اثری را انتخاب و اعلام نکرد و از سید محسن هاشمی طراح صحنه اثر نمایشی «می خواستم ببوسمت باران گرفت» نماینده خراسان رضوی نیز با لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه ادامه داد: هیات داوران در بخش متون نمایشی ضمن تقدیر از میلاد اکبرنژاد نویسنده نمایش «می خواستم ببوسمت باران گرفت» از خراسان رضوی، جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به «لیلی عاج» نویسنده نمایش «قند خون» از استان مرکزی اهداء کرد.

نخعی نیا بیان کرد:سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنر‌های نمایشی کشور به میزبانی خراسان شمالی از اول بهمن فعالیت خود را آغاز کرد و با رقابت هفت اثر نمایشی از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان، قزوین، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی در سایت تیوال آغاز کرد و امشب با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.