افزایش تعداد بستری‌های کرونا در هفته گذشته

استاندار کرمانشاه گفت : افزایش تعداد بستری‌های کرونا در هفته گذشته بسیار نگران کننده است و احتمال دارد وارد پیک چهارم بیماری کرونا شویم که بسیار خطرناک است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به روند افزایشی تعداد بستری‌های استان اشاره کرد و گفت : متأسفانه آمار بستری‌ها از ۱۳۰ نفر به ۱۷۰ نفر رسیده و در اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می‌شود و علاوه بر به خطر افتادن جان مردم، مشکلات معیشتی هم ایجاد می‌شود.

او گفت : در هفته‌های گذشته بار‌ها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا عملاً سیرنزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری‌ها رو به افزایش است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش‌های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استان‌ها پیش بینی کرده، افزود: این روند جدید در رده‌های سنی پایین علایم داشته و بیمار بستری می‌شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میر‌ها مانند کشور‌های اروپایی می‌شود.

بازوند بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده‌تر برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئنا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی شامل تردد‌ها و تعطیلی مشاغل را اجرا خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.