کمیته امداد خوزستان و شرکت آپر دست در دست یکدیگر برای خودکفایی نیازمندان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد خوزستان و شتاب دهنده آروند پرتو انرژی راهبردی (آپر) با محوریت توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی نیازمندان منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت شتاب دهنده آروند پرتو انرژی راهبردی (آپر) با محوریت توانمندسازی اقتصادی نیازمندان از طریق توسعه زیست بوم کسب و کار و کارآفرینی برای جامعه هدف امداد منعقد شد.

او لبیک به منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر تولید و فناوری‌های داخلی کشور و اهمیت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فن آور، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، ایجاد تعاملات لازم جهت بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌ها در زمینه علم و فناوری و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های فناورانه را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

کمیته امداد خوزستان و شرکت آپر دست در دست یکدیگر برای خودکفایی نیازمندان


بیشتر بخوانید


شیبه بیان داشت: موضوع تفاهم نامه شامل؛ استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی، فناوری، اقتصادی و علمی طرفین در فعال کردن توانمندی‌های بالقوه تولیدکنندگان، صاحبان صنایع، تجار، پژوهشگران و شرکت‌های فن‌آور و دانش‌بنیان در جهت ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در همه حوز‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات با تامین منابع مالی و سرمایه لازم است.

این مقام مسئول ارائه خدمات مشاوره، آموزش کسب وکار و ایجاد مهارت‌های لازم در حوزه کسب و کار و اقتصاد دانش بنیان، همکاری در جهت ایجاد کسب و کار‌های مولد جدید، ایجاد ظرفیت‌های جدید برای کسب و کار‌های در حال فعالیت در راستای افزایش تولید، ثروت و اشتغال در جامعه مخاطب امداد، همکاری در پایدارسازی و ارتقای بازدهی اقتصادی طرح‌های اشتغال جامعه مخاطب و تامین منابع مالی برای پروژه‌های کسب و کاری با توجیه اقتصادی مناسب را از دیگر محور‌های این تفاهم‌نامه برشمرد.

کمیته امداد خوزستان و شرکت آپر دست در دست یکدیگر برای خودکفایی نیازمندان


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: شناسایی پتانسیل‌های موجود در منطقه به منظور بسط و توسعه فناوری‌های نوین با مشارکت متخصصان و صاحب‌نظران شناخته شده، نظارت بر مراحل ارائه پروپزال، طرح توجیهی، BP و مدل اجرایی تا مراحل اجرا و بهره برداری از طرح کسب وکاری به منظور اطمینان از موثر بودن پروژه، ایجاد بستر لازم جهت توانمندسازی شرکت‌های نوپا، فعال و خلاق با ایجاد تیم‌سازی، ارائه مشاوره فنی و جلب سرمایه‌ی بخش خصوصی از دیگر محور‌های این تفاهم‌نامه هستند.

شیبه ادامه داد: از دیگر محور‌های این تفاهم‌نامه شناسایی ایده‌های نوین، کاربردی و اقتصادی و حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در انتقال دانش فنی و فناوری، هم‌افزایی به منظور استفاده از ظرفیت صندوق‌های تامین مالی و همکاری مشترک در جهت برگزاری رویداد‌های استارتاپی و همایش‌های تخصصی در جهت شناسایی ایده‌های برتر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.