انتقاد نماینده پارلمان اروپا از دولت بایدن

یک نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ادامه تحریم‌ها علیه برخی کشورها از دولت جدید آمریکا انتقاد کرده و بایدن را ادامه دهنده راه ترامپ دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میک والاس» نماینده پارلمان اروپا از ایرلند در پیامی انتقادی از اقدامات دولت جدید آمریکا تحت ریاست‌جمهوری «جو بایدن» انتقاد کرد.

او در پیامی از ادامه تحریم‌های وضع شده از سوی دولت پیشن آمریکا علیه برخی کشور‌ها از جمله «ایران و ونزوئلا» در همه‌گیری ویروس کرونا انتقاد کرد.

والاس در پیامی توییتری نوشت: «در بحبوحه شیوع کرونا کشور‌های مختلف باید برای کاهش این ویروس و تاثیرات آن تلاش کنند. چه دلیلی دارد که آمریکا و اتحادیه اروپا، ایران، ونزوئلا، نیکاراگوئه، کوبا و سوریه را رفع تحریم نمی‌کنند؟»

والاس پیش‌تر در پیامی دیگر از دولت بایدن برای ادامه تحریم‌ها علیه ونزوئلا انتقاد کرده بود.

او در این پیام نوشته بود: «بایدن از جایی تحریم‌ها را  آغاز کرد که ترامپ رها کرده بود. بایدن نیز مجازات جمعی علیه مردم ونزئلا را پیشه کرده تا استعمار اقتصادی آمریکا را پیش ببرد. او در این راه همراه با اروپا به منشور سازمان ملل و قوانین بین‌الملل بی‌توجه است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
قوانین بین الملل که خود آمریکا وضع کرده و تنها کشوری که این قوانین را رعایت میکنه ایرانهمسئول پر دل و جرات میخوایم که بزنه زیر میز قوانین بین الملل و بچسبه به قوانین الهی
آخرین اخبار