بهره برداری از ۱۹ طرح همزمان با دهه فجر در تکاب

فرماندار تکاب گفت: همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱ طرح عمرانی و آموزشی و هشت طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر ستوده‌فر فرماندار تکاب   روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه برای اجرا و بهره‌برداری از ۱۹ طرح،  بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های دولتی هزینه شده است افزود: طرح گازرسانی به روستاها، صنایع و کارخانه‌های محور تخت سلیمان با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه و طرح آسفالت محور تکاب - شاهیندژ به طول ۱۲ کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال هزینه از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح تکاب در دهه فجر امسال به‌شمار می‌رود.

او بیان کرد: همچنین ۲ طرح آموزشی شامل سالن ورزشی دانش آموزان دختر، مدرسه ۲ کلاسه روستای شیرمرد بخش تخت سلیمان و طرح آسفالت معابر روستای "تمای" بخش مرکزی از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه فجر است که برای اجرا و تکمیل آن‌ها ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دارایی‌های تملک سرمایه‌ای استان هزینه شده است.

فرماندار تکاب اظهار داشت: طرح سردخانه هزار تُنی، کارگاه ورق فایبرگلاس با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون متر مربع و طرح مانیتورینگ معادن مهمترین طرح‌های تولیدی و خدماتی است که با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ستوده‌فر ادامه داد: ۶ طرح برق رسانی در مناطق شهری و روستایی با ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه و پنج طرح کشاورزی شامل طرح‌های آبیاری تحت فشار در چهار روستا و بهسازی و لایروبی قنات در یک روستا با هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه نیز آماده افتتاح در این ایام است.

او با بیان اینکه با بهره‌برداری از هشت طرح تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در تکاب برای ۷۰ نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است بیان کرد: همچنین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی احداث ۴۱ کلاس درس در قالب ۹ طرح مدرسه‌سازی در داخل شهر و روستا‌های تابعه تکاب آغاز خواهدشد.

ستوده‌فر با بیان اینکه ادارات تکاب در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مشارکت داشته و با ستاد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری کنند، گفت: برنامه‌ها و مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن اینکه باید پرشور، بانشاط و مردمی برگزار شود، رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی نیز ضروری است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.