گشایش نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در همدان

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی و دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع دستی از امروز در همدان گشایش می‌یابد.

گشایش نمایشگاه بین‌المللی کالا‌های خانگی در همدانبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گروه استان های جوان از همدان، حمید گلی‌پور، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی همدان با تاکید بر اینکه نمایشگاه لوازم خانگی با هدف گسترش فرهنگ استفاده از کالا‌های ایرانی در همدان برگزار می‌شود، گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالا‌های خانگی و دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع دستی از امروز در همدان گشایش می‌یابد.

گلی پور افزود: این نمایشگاه با حضور ۴۵ واحد شرکت‌کننده از هفت استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، همدان، آذربایجان شرقی، قم و  مرکزی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یک‌سوم غرفه‌ها برای شرکت های بومی‌ استان همدان در نظر گرفته شده است، گفت: در این نمایشگاه رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از نرم‌افزار ماسک در دستور کار قرار گرفته است.

حمید گلی‌پور با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه توسعه صنعت و صادرات است، بیان کرد: طی چند وقت اخیر به دلیل تحریم‌ها برخی از برند‌های معروف لوازم خانگی وارد ایران نشده و این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان ایرانی کالا‌های خود را نمایش داده و فرهنگ استفاده از کالا‌های ایرانی گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان یادآور شد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالا‌های خانگی و دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع دستی به مدت پنج روز از ۵ تا ۱۰ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.