مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: عملیات اصلاح صحن اصلی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در راستای بهبود نما و منظر بقعه و رفع زواید بصری از مقابل آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: عملیات اصلاح صحن اصلی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی با وجود شرایط جوی و بارش برف با رعایت تمامی اصول و استانداردها آغاز شد.

او افزود: این اقدام در راستای بهبود نما و منظر بقعه و رفع زواید بصری از مقابل این گنجینه ارزشمند بشری انجام می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا طرح با سرعت توسط پرسنل و کارگران این مجموعه اجرا شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی را از آثار فاخر در استان و کشور دانست و بیان کرد: تلاش برای مرمت‌ و بهسازی این مجموعه ارزشمند و عظیم در اولویت بوده و در این راستا اقدامات مختلفی انجام شده است.

فلاحی با قدردانی از تمام پرسنل و کارگران زحمتکش این مجموعه که با تلاش شبانه‌روزی خود این گنجینه ارزشمند اردبیل را حفظ و نگهداری می‌کنند، گفت: تسریع در اجرای این طرح و بهره‌برداری از آن از برنامه‌های مهم این اداره‌کل است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.