سعیدی: تمام تلاش کمیته ملی المپیک توزیع عادلانه اعتبارات است

دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه چهل و هشتمین مجمع عمومی این کمیته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره حواشی برگزاری مجمع عمومی این کمیته اظهار کرد: چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز بر اساس دستور کار تعیین شده با حضور اعضای مجمع، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس مجمع (صالحی امیری) برگزار شد.

در جلسه امروز گزارشات کلی به تصویب نهایی مجمع رسید

او افزود: موضوعات مختلفی امروز در دستور کار مجمع قرار داشت؛ طبق معمول گزارشات حسابرسی، عملکردی و مالی کمیته ملی المپیک بررسی و به زعم اعضای مجمع رسید و مورد تصویب قرار گرفت. همچنین مصوبه‌هایی که در طول سال گذشته در هیئت اجرایی صورت گرفته بود امروز در مجمع مصوبه نهایی را گرفت.

بندی در اساسنامه نیاز به اصلاح داشت که در جلسه امروز به آن پرداخته شد

سعیدی در ادامه افزود: امروز همچنین در خصوص اصلاح بندی از اساسنامه کمیته ملی المپیک بحث شد و قرار شد این بند به اساسنامه اضافه شود و بعد از مصوبه تایید شورای نگهبان برای IOC ارسال کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: گزارش کمیسیون‌های ۱۸ گانه، تاریخ شفاهی ورزش ایران هم به طور مبسوطی در غالب یک کلیپ تصویری مورد توجه اعضای مجمع قرار گرفت.

فدراسیون ناشنوایان و فدراسیون بیماران خاص فعلا به صورت مهمان عضو مجمع خواهند بود

کیکاووس سعیدی همچنین در خصوص ۲ فدراسیون متقاضی حضور در مجمع عمومی المپیک افزود:در مورد فدراسیون ناشنوایان و فدراسیون بیماران خاص نیز تصمیم گیری به عمل آمد و مقرر شد که این ۲ فدراسیون به صورت مهمان به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک درآیند و بعد از استعلام از IOC قطعیت عضویت این دو فدراسیون هم اعلام بشود.

تمام تلاش کمیته ملی المپیک توزیع عادلانه منابع و اعتبارات است

سعیدی درباره اعتراض رؤسای برخی فدراسیون‌ها نسبت به عدم توضیع عادلانه اعتبارات گفت: تمام تلاش کمیته ملی المپیک و هیئت اجرایی، معطوف به این است که یک توازن و تعادل در توزیع منابع و اعتبارات داشته باشیم، طبعا برخی از رشته‌های المپیکی بر اساس پیش بینی کسب سهمیه و کسب مدال در المپیک مورد توجه بیشتری قرار گرفتند، اما اصل موضوع این است که باید برای توضیع اعتبارات سقفی داشته باشیم و توازن برقرار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار