عبداللهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان همان شورای سیاست‌گذاری است، فقط با نامی دیگر

عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت گفت: تغییر خاصی در ساز و کار نهاد اجماع ساز جریان اصلاحات رخ نداده است.

نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان همان شورای سیاست‌گذاری است، فقط با نامی دیگراسفندیار عبداللهی عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در اعتراض به ترکیب نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: تغییر خاصی در ساز و کار و نهاد به اصطلاح اجماع ساز جریان اصلاحات رخ نداده است. پس این همه کش و قوس و وعده و وعیدِ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اصلاح طلبان نهایتا همان سیستم قبلی را ابقا کردند، ۱۵ عضو حقیقی به اضافه ۳۰ حزب اصلاح‌طلب همان ترکیب دو سوم به اضافه یک سوم "شعسا" است.

وی افزود: با مشاهده ۱۵ شخصیت حقیقی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب متوجه می‌شویم که باز هم وزن حزب اتحاد ملت از حیث حضور چهره‌های حقیقی با فاصله قابل توجهی نسبت به دیگر احزاب بیشتر است. ضمن اینکه تعداد احزاب اقماری وابسته به حزب مشارکت هم در شورای هماهنگی کم نیست.

عبداللهی با تاکید بر اینکه دیگر احزاب اصلاح‌طلب خود را خسته نکنند، یادآور شد: گفته شده است که ۱۵ نفرِ حقیقیِ نهاد اجماع ساز پس از تایید در شورای هماهنگی به رویت و تایید سید محمد خاتمی هم رسیده‌‎اند و این نشان می‌دهد این حزب اتحاد ملت بوده که آخرالامر قرار است حرف اول و آخر را بزند، بنابراین حضور دیگر احزاب تقریبا ویترینی است.

این فعال اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: این از نهاد اجماع سازشان و آن هم از مانیفست خانواده جلایی‌پور. همان گونه که قبلا هم گفتم مانیفستی که پیش‌تر انتشار یافت یک تعارف رسانه‌ای است و هیچ جنبه اجرایی و عملیاتی ندارد. نهاد اجماع ساز این آقایان هم تکراری است با این تفاوت که محمدرضا عارف و موسوی لاری رئیس و نائب رئیس آن نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
مردم کاملا"بیدار وهوشیار ودر کمین اصحاب فتنه هستند تا نگذارند با تئوریهای جدید توطئه فونداسیون واسکلت بندی جدید بر مخروبه های فتنه بنا شود!وفرق اهل سیاست وسیاست باز ها را خوب درک می کنند وبا فرار بجلو وخود را جلو سیاستمداران انداختن کاری از پیش نخواهید برد!!!
آخرین اخبار