فرماندار مهاباد:

آتش زیر خاکستر کرونا با عادی انگاری شرایط شعله‌ور می شود

خدرلو گفت: مردم و مسئولین باید با همراهی یکدیگر تلاش کنند تا پیک چهارم شیوع ویروس کرونا را در مهاباد تجربه نکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده، با حضور فرماندار ویژه مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در این جلسه اظهار کرد: اقداماتی که از ابتدای شیوع کرونا برای مهار این بیماری انجام شده است نشان داد که این شهرستان ظرفیت و توان مدیریت کووید ۱۹ را دارد.

خدرلو افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا باید به طور کامل اجرا و طرح شهید سلیمانی نیز به گونه‌ای عمل شود که نتایج آن هرچه سریعتر وضعیت را به معنای واقعی تغییر دهد.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد نیز در خصوص خطر شیوع پیک چهارم کرونا تصریح کرد: در چند روز گذشته بررسی‌ها نشان داده که استفاده از ماسک دربین شهروندان به شدت کاهش یافته و این عادی انگاری زنگ خطری برای اوج گرفتن دوباره کرونا در شهرستان است.

بهزاد اضافه کرد: همراهی شهروندان مهابادی برای کنترل این ویروس همواره جای تقدیر است و هربار که شهروندان همراهی کرده‌اند، نتیجه همراهی آنان در کاهش شمار مبتلایان و فوتی‌های شهرستان موثر بوده، لذا بصورت جدی از شهروندان می‌خواهیم ضمن استفاده مداوم از ماسک، در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کادر درمان شهرستان را یاری کنند.

او از شهروندان خواست تجمعات پرخطر در نقاط مختلف شهر را با شماره ۴۲۲۲۳۵۰۰ دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.