سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار بستری مبتلایان به بیماری کرونا از ابتدای سال تا کنون به ده هزار و ۸۲ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت : مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد بوده است که آزمایش کرونای ۸ نفراز آن ها مثبت شد.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون ۱۰ هزار و ۸۲ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با توضیح اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۳ مورد فوتی ثبت شده است بیان کرد: تعداد فوتی‌های کرونای استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون در استان به یک هزار و ۴۶۰ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تصریح کرد: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد ۳۶۵نفر، بهار ۵۷۸ نفر، تویسرکان ۶۲۹ نفر، رزن ۴۱۷نفر، درگزین ۱۸۱ نفر، فامنین ۱۷۶نفر و کبودر آهنگ ۶۴۲نفر بوده است.

او اضافه کرد: همچنین تا کنون در شهرستان ملایر یک هزار و ۸۷۴ نفر، نهاوند یک هزار و ۱۱۹ نفر و همدان سه هزار و ۸۳۲ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۲۶۹مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و حضور نیافتن در اجتماعات مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است، توضیح داد: خواب کافی، استفاده از میوه و سبزیجات و عدم اضطراب و استرس در پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس بسیار مهم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.