مردم نوع‌دوست کردستان همیشه به یاد مستضعفان و نیازمندان بوده اند و در کمک به محرومین از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و جذب مشارکت‌های مردمی با هدف کمک به تامین بخشی از نیاز‌های اقشار ضعیف جامعه یکی از برنامه‌های این نهاد است، گفت: یکی از راه‌های کمک به نیازمندان صدقات است که از طریق صندوق صدقات و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان انجام می‌شود.

او افزود: مردم نیکوکار استان کردستان در ۹ ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کرده اند.

رحیمی افزود: از این مبلغ صدقه ۸۹۵ میلیون تومان و به میزان ۲۴ درصد در زمینه حمایت و سلامت همچون کمک موردی، درمان، تحصیل، ازدواج و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

او گفت: از این مبلغ صدقه دو میلیاد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای کمک به تامین بخش مسکن نیازمندان این استان صرف شده است.

رحیمی ادامه داد: ۳۷۰ میلیون تومان از صدقه پرداختی کردستانی‌ها برای ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی و فرهنگی، ۱۲ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با خیریه‌ها و ۲۳ میلیون تومان نیز در زمینه اشتغال و کاریابی مددجویان هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان افزود: ۱۰۰ درصد صدقات و کمک‌های مردمی نیکوکاران در همان شهرستان پرداخت کننده و برای نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.