سرمربی سپاهان:

با باخت استقلال هر دو تیم دنبال سه امتیازند + فیلم

محرم نویدکیا می‌گوید باخت استقلال سبب شده تا هم سپاهان و هم صنعت نفت به دنبال پیروزی و کسب امتیازات کامل بازی روز آینده باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به طور طبیعی بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود و طبق جدول رده بندی تیم‌های دوم و سوم با هم بازی می‌کنند. با توجه به باختی که تیم استقلال روز گذشته برابر تیم سایپا متحمل شد به همین علت برای تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان مهم است که ۳ امتیاز بازی فردا را به دست آورند.

او ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان تاکنون خوب پیش رفته است و بازیکنان بزرگی دارد. تیم صنعت نفت آبادان پیروزی‌های خوبی کسب کرده و نتایجش ایده آل بوده است به همین علت تیم ضعیفی نیست. به طور حتم بازی سنگینی در پیش داریم و صنعت نفتی‌ها در ضد حملات خیلی خوب هستند. ۴، ۵ بازیکن جلوی این تیم فوق العاده بازی می‌کنند و این موضوع می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. البته ما هم شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود و از لحاظ فوتبالی به شرایط خوبی داریم می‌رسیم.

نویدکیا بیان کرد: بازی سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم و همه بازیکنان ما باید آماده این بازی باشند تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

او درباره وضعیت بازیکنان سپاهان گفت: خدا را شکر به جز یکی، ۲ بازیکن آسیب دیده قبلی خود مصدوم دیگری نداریم و فقط سروش رفیعی یک مقدار از ناحیه زانو احساس خوشایندی ندارد که روز گذشته تمرین خوبی کرد و امروز هم با تیم کار می‌کند و فردا تصمیم می‌گیریم که از او استفاده کنیم یا نه! همچنین مشکل دیگری نیست و به آبادان می‌رویم تا بازی خوبی برابر صنعت نفت آبادان انجام دهیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار