حذف آبنما و تبدیل آن به پل در محور آسو _ مزداب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از شروع عملیات احداث یک دستگاه پل ۹ دهانه لوله‌ای در محور روستایی آسو _ مزداب خبر داد.

پیشاوری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به منظور افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محور آسو - مزداب علاوه بر ۳ دستگاه پل دالی، ابنیه فنی آن تعمیر شده و این پروژه‌ها به صورت پیمانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی انجام شده است.

او افزود: آبنمای محور روستایی آسو _ مزداب از نقاطی بود که با شروع سیلاب‌های فصلی، تردد در محور را کند کرده و همچنین با توجه به مسدود شدن احتمالی مسیر در زمان بارندگی‌های شدید، با احداث این دستگاه پل مشکلات رفع می‌شود.


بیشتر بخوانید


پیشاوری تصریح کرد: شهرستان بیرجند دارای بیش از هزار و ۳۶۷ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند ادامه داد: با توجه به خرابی محور‌ها و اولویت‌بندی های انجام شده، نسبت به انجام روکش محور‌های منتخب اقدام می شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.