ملکی خبر داد؛

مصدومیت ۲ نفر در آتش سوزی خیابان فرشته

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران درباره‌ حادثه‌ آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه در خیابان فرشته توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۶ روز دوشنبه یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان فرشته، خیابان بیدار شرقی به سامانه‌ی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان چهارطبقه مسکونی همراه با دو طبقه‌ی منفی بود. سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی، تشک نجات و نردبان هیدرولیک به محل اعزام شدند و آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند.

ملکی گفت: آتش سوزی در طبقه‌ی منفی یک اتفاق افتاده بود و کاملا شعله ور بود. دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود. دود و شعله‌ای که از پنجره‌های قسمت زیرزمین و از طبقات بالایی بیرون می‌زد حاکی از سرایت دود و حرارت به طبقات بالایی بود.

ملکی افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش برای خارج کردن افراد هم از طریق نردبان هیدرولیکی و هم از طریق نردبان دستی به طبقات بالایی رفتند و موفق شدند تعدادی را خارج کنند. متاسفانه دو نفر دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند که چندیدن نفر نجات پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر نیرو‌ها شعله زنی اولیه را انجام دادند و مشغول ایمن سازی و ادامه‌ی روند عملیات هستند و اطلاعات تکمیلی هم متعاقبا اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار