دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی کرمانشاه با رسانه‌های مجوز دار گفت : دنیای کنونی، دنیای ارتباطات است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی کرمانشاه با رسانه‌های مجوز دار گفت : دنیای کنونی، دنیای ارتباطات است که در آن هیچ خبری قابل کتمان نیست و اگر اخبار از مراجع رسمی منتشر نشود، مراجع غیررسمی آن را به شکل غیرواقع منعکس می‌کنند.

او گفت : هرچند دستگاه قضایی استان همانند سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های خود می‌داند، اما تفاوت‌هایی بین دستگاه قضایی با سایر مراجع بلحاظ برخی محدودیت‌ها در اطلاع رسانی وجود دارد.

کرمی محدویت‌های امنیتی و قانونی را از جمله این محدودیت‌ها برشمرد و افزود: با لحاظ این محدودیت ها، آمادگی داریم با رسانه‌ها تعامل داشته باشیم و خبر‌های حوزه قضایی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

دادستان کرمانشاه با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها در فضای مجازی در خصوص استان، افزود: در حال حاضر جامعه به اندازه کافی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد، بنابراین مردم بیشتر به اخبار مثبت و تزریق روحیه امید نیاز دارند و انتشار خبر‌های منفی ممکن است به روحیه آن‌ها لطمه بزند.

کرمی با قدردانی از رسانه‌های مسئولیت پذیر در کرمانشاه، ادامه داد: انتظار است رسانه‌ها اخبار واقعی که صحت آن مورد تایید است را برای تنویر افکار عمومی منتشر کنند، نه اینکه بدنبال انتشار اخبار جعلی برای جذب مخاطب بیشتر باشند.

دادستان کرمانشاه گفت: از رسانه‌های متعهدی که بدنبال اعتلای نظام اسلامی، کشور و سربلندی مردم و پیشرفت جامعه هستند و به رسالت خود عمل می‌کنند، حمایت می‌کنیم و ضمن اینکه در بیان دیدگاه‌های خود آزاد هستند، قدردان آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.