مدیر کل استاندارد فارس گفت: طرح پرسشگری از استان فارسی‌ها و دریافت نظر آن‌ها درباره آشنایی با فعالیت‌ها و عملکرد اداره کل استاندارد در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل استاندارد فارس گفت: به دلیل حاکمیت بیماری کرونا در جامعه طرح پرسشگری این اداره امسال به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

مرتضی رهنما افزود: هرساله طرح پرسشگری در راستای آشنایی با فعالیت‌ها و عملکرد اداره کل استاندارد، ارزیابی میزان اعتماد مردم و نگرش و رفتار آنها نسبت به استاندارد اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح کارشناسان ما به فروشگاه‌های بزرگ همانند رفاه و هایپر مراجعه می‌کردند و از مردم درخواست همکاری با این اداره کل در پر کردن فرم‌ها داشتند.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: امسال به دلیل حاکمیت بیماری کرونا سازمان استاندارد ایران بر تکمیل این فرم به صورت الکترونیکی تاکید کرده است.

رهنما از هم‌استانی‌ها خواست تا با مراجعه به پورتال اداره کل استاندارد فارس به آدرس shiraz.isiri.gov.ir نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند تا میزان آشنایی مردم با استاندارد و اعتماد و رفتار آنها نسبت به استاندارد مشخص شود.

مدیرکل استاندارد فارس گفت: از آنجا که استاندارد تامین کننده امنیت، سلامت و ایمنی مردم و جامعه است، لذا اجرای طرح پرسشگری ما را در سنجش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد کمک می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار