رونمایی از "کتاب قصه ما راست بود "در ملایر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از رونمایی از "کتاب قصه ما راست بود "در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

 سید مهدی آخشیک,رئیس اداره کتابخانه های عمومی ملایردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: همه ساله در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب در کتابخانه های این شهرستان برگزار می شود که امسال با توجه به شرایط کرونا کتابخانه ها در فضای مجازی هم حضوری پررنگ و تاثیر گذار خواهند داشت.

آخشیک اظهار کرد: از برگزاری رونمایی کتاب در این ایام خبر داد و گفت:در این هفته از کتاب قصه ما راست بود نوشته محمود خلیلی از نویسندگان بومی شهرستان رونمایی خواهد شد که این کتاب خاطراتی از سالهای دفاع مقدس وحضور فرزندان غیور استان همدان و شهرستان ملایر در دفاعی جانانه از میهن اسلامی مان را روایت میکند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ملایر ادامه داد: در این دهه قرار است کتابخانه پاسارگاد در روستای ینگی کند که با مشارکت بانک پاسارگاد عملیات اجرایی و تجهیز آن صورت گرفته است مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

آخشیک افزود:برگزاری نمایشگاههای کتاب با موضوع انقلاب اسلامی،برگزاری نشست های کتابخوان در فضای مجازی،نشست نمایشنامه خوانی، مسابقات نقاشی و کتابخوانی و چندین برنامه روایتگری انقلاب و قصه گویی از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر امسال خواهد بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.