۱۴ فقره زورگیری و گوشی قاپی در کارنامه سیاه جوان ۱۹ ساله

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم پرونده سرقت‌های سریالی گوشی قاپی و زورگیری در چند خیابان مشهد، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری متهم پرونده سرقت‌های سریالی گوشی قاپی و زورگیری در چند خیابان مشهد، گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی زورگیری با تهدید قمه و چاقو و همچنین گوشی قاپی در محدوده خیابان‌های نکاح، حر عاملی، میدان شهدا و بلوار شهید کریمی دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.

او افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی نژاد در این ماموریت ضربتی به طور ویژه وارد عمل شدند و طرح مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تیم تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد در اجرای این ماموریت ضربتی جوانی را در حال زورگیری از یک زن شناسایی و برای دستگیری اش واردعمل شدند.

صارمی بیان کرد: متهم موتور سوار از صحنه متواری شد، اما با اجرای طرح مهار در یکی از خیابان‌های اطراف دستگیر و با کشف یک قبضه قمه و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به کلانتری انتقال یافت.

او تصریح کرد: متهم که جوانی ۱۹ ساله است در برابر ادله و شواهد موجود اعتراف کرد با تهدید قمه و چاقو و در مواردی نیز گوشی قاپی اقدام به سرقت‌های خیابانی کرده و ۲ گوشی تلفن همراه کشف شده را نیز به فاصله چند ساعت به سرقت بره است.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که متهم تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرده است تاکید کرد: شهروندانی که در محدوه خیابان‌های اعلامی مورد سرقت واقع شده اند می‌توانند هر چه سریع‌تر برای پی گیری شکایت خود به کلانتری شهید هاشمی نژاد مراجعه کنند.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.