توهم پسر، قتل پدر را رقم زد

فرمانده انتظامی بم گفت: پسر جوانی که در حالت توهم ناشی از مصرف مواد مخدر با پدر خود درگیر و او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهر بم، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی برای بررسی موضوع به منزل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد در این منزل مردی ۴۸ ساله بر اثر اصابت چاقو به سینه اش جان باخته است که در این رابطه اقدامات مقدماتی با موضوع قتل عمد با هماهنگی بازپرس ویژه قتل آغاز شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این رابطه طی تحقیقات بعدی مشخص شد پسر ۲۶ ساله مقتول که دچار بیماری روان پریشی نیز بوده پس از مصرف ماده مخدر توهم زا دچار توهم شده و پس از درگیری با پدر و به وسیله چاقو او را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه این قاتل لحظاتی بعد دستگیر شد اظهار کرد: باز هم مشاهده می‌کنیم که در وقوع این حادثه تاسف بار نیز مصرف مواد مخدر و تبعات بعدی ناشی از این معضل نقش دارد که در رابطه با این حادثه، یکسری واکاوی‌های اجتماعی نیز از سوی کارشناسان و روانشناسان معاونت اجتماعی پلیس نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار