وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی شدت می گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز جمعه با شدت گرفتن وزش باد در مناطق بادخیز، آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی کاهش پیدا می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز جمعه وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی شدت می‌گیرد که این وضعیت باعث کاهش آلاینده‌های جوی در برخی از ساعات شبانه روز خواهد شد.

او افزود: دمای هوای خراسان رضوی تا روز‌های پایانی هفته کنونی همراه با جوی آرام و آسمانی صاف افزایش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و تا پایان هفته به حدود ۲۰ درجه خواهد رسید.
 

بیشتر بخوانید


عنایتی کمینه دمای هوای شب گذشته مشهد را چهار درجه زیر صفر عنوان و بیان کرد: کمینه دمای هوای امشب مشهد سه درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش می یابد و در پایان هفته به دو درجه بالای صفر خواهد رسید.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان‌های سبزوار و تربت حیدریه با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.