آغاز لیگ پاورلیفتینگ در کشور/کرمانشاه در والیبال باخت

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه از آغاز لیگ پاورلیفتینگ در کشور خبر داد و گفت : با توجه به ظرفیت‌های موجود تیمی از کرمانشاه برای اولین بار در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین شیروانی رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه گفت : رئیس جدید فدراسیون قول برگزاری لیگ پاورلیفتینگ را داده است و امیدواریم که با حمایت‌های مسئولان استانی بتوانیم نماینده‌ای از کرمانشاه هم در این رقابت‌ها داشته باشیم.

او در خصوص توان و ظرفیت ورزشکاران کرمانشاهی گفت : ما در کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار بالایی داریم و وضعیت ما طوری است که برای حضور در این لیگ نیازی به بازیکن غیربومی نداریم.

شیروانی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیرات آن بر فعالیت باشگاه‌داران افزود: بالغ بر ۵۰ درصد باشگاه‌های ورزشی ما بدنسازی است که هزینه‌های زیادی دارند، اما در تسهیلات کرونا همه رشته‌های ورزشی یکسان دیده شدند که کاملا غیرکارشناسی بود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه، ضمن انتقاد از صدور بیش از حد مجوز تاسیس باشگاه افزود: این صدور مجوز‌ها به باشگاه‌ها بسیار آسیب می‌زند در صورتی که باید کرمانشاه را به مناطق مختلف تقسیم کرده و متناسب با هر منطقه مجوز تاسیس باشگاه صادر شود تا برخی از آن‌ها دچار مشکلات اقتصادی نشوند.

شیروانی بر حضور بخش خصوصی در کرمانشاه برای حمایت از باشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: وضعیت مالی دولت مناسب نیست و ما چاره‌ای جز بخش خصوصی و اسپانسیر نداریم و باید چندین برند مطرح کشور را به کرمانشاه بیاوریم تا بتوانیم وضعیت مالی باشگاه‌ها هم سر و سامان بگیرد.

باخت تیم تیم بعثت کرمانشاه در والیبال

نخستین روز از رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در کرمانشاه با باخت تیم میزبان یعنی تیم بعثت کرمانشاه رقم خورد.

رقابت‌های دور رفت لیگ دسته اول سری ب کشور به میزبانی کرمانشاه در سالن‌های شهید بهشتی و سالن هادیان در حال برگزاری است، این رقابت‌ها در تاریخ ۷ تا ۱۴ بهمن‌ماه جاری با حضور هفت تیم انجام می‌شود.

تیم بعثت کرمانشاه در اولین بازی خود با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب تیم سپهر قزوین شد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: در مرحله پایانی مسابقه، بازی را با امتیاز ۱۳ به ۱۵ واگذار کردیم.

محمود کسعلی افزود: تیم کرمانشاه در مقابل تیم پرقدرتی قرار گرفت و این نوعی تجربه باارزشی محسوب می‌شود، امید داریم که در آینده کمبود‌ها را جبران کنیم و بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار