تمام اراضی ملی استان مرکزی تا پایان امسال ثبت سند می شود

مدیر کل ثبت و اسناد استان مرکزی گفت: تا پایان سال یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار اراضی ملی استان مرکزی تثبیت خواهد شد.

شایان مهر مدیر کل ثبت و اسناد استان مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان و در حاشیه نشست با مسئولین قضایی این شهرستان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تا پایان سال تمام اراضی ملی استان که یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است تثبیت و منجر به صدور سند مالکیت خواهد شد.

شایان مهر همچنین از تثبیت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی خبر داد و افزود: این مهم در جهت حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تجاوز و زمین خواری تحقق یافته است.

او با بیان این که اقدامات قابل توجهی در سال‌های گذشته در این زمینه در شهرستان کمیجان صورت گرفته اضافه کرد: خوشبختانه بیش از یک میلیون و دویست هزار هکتار از اراضی ملی استان مرکزی با همکاری منابع طبیعی استان و ادارات ثبت و اسناد استان و شهرستان‌ها تثبیت شده است.

مدیر کل ثبت و اسناد استان مرکزی همچنین در نشست با مسئولین قضایی شهرستان کمیجان مسائل پیش روی امور ثبتی و صدور اسناد مالکیتی شهرستان را مورد بررسی قرار داد و ازروند پیشرفت پروژه ساختمان اداره ثبت و اسناد شهرستان بازدید کرد.

در این سفر همچنین هاشمی به عنوان رئیس اداره ثبت شهرستان کمیجان معرفی و از زحمات اناری رئیس سابق اداره ثبت شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.