امام جمعه بوینس آیرس آرژانتین به امام خمینی ادای احترام کرد

امام جمعه شهر بوینس آیرس کشور آرژانتین در خمین به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  عبدالکریم پاز امام جمعه شهر بوینس آیرس کشور آرژانتین در سفر به استان مرکزی و شهر خمین با حضور در بیت تاریخی و زادگاه امام خمینی (ره) به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کرد.

عبدالکریم پاز که مسیحی بوده از اسلام چیزی نمی‌دانسته به دنبال مسیحیت اصلی و تحقیق در این زمینه می‌رود و در نهایت با کشف حقیقت در سن ۲۳ سالگی در سال ۱۳۶۳ هجری شمسی مسلمان شده و مذهب شیعه را برمی گزیند.

امام جمعه بوینس آیرس آرژانتین از ۱۸ سالگی تا ۲۲ سالگی به مدت چهار سال در مورد ادیان مختلف تحقیق می‌کند، سراغ ادیان شرقی از جمله هندویسم و بودیسم می‌رود، فلسفه یونان و غرب می‌خواند، سفر‌های زیادی انجام می‌دهد و تحقیقات مفصلی می‌کند، اما به نتیجه نمی‌رسد.

عبدالکریم پاز پس از اینکه به بین بست می‌رسد از خدا می‌خواهد او را به راه درست هدایت کند که در یک کنفرانسی در مورد اسلام شرکت می‌کند و بعد از آن درباره اسلام مطالع و تحقیق می‌کند که در سال ۱۳۶۳ هجری شمسی مسلمان شده و زندگی اش تغییر می‌کند.

او حدودا سه سال بعداز آن در ۲۲ بهمن سال۶۶ در سن ۲۶ سالگی به ایران آمده و بعد از دیدار با امام خمینی (ره) و زیارت به مشهد و قم‌ی وارد حوزه علمیه می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.