مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در هشتم بهمن ماه به ورزش‌های فوتسال، هندبال و فوتبال اختصاص دارد.

 

 

برد فوتسالیست‌های قمی در نخستین بازی لیگ برتر امید

 

تیم فردوس قم عصر چهارشنبه در دیدار نخست خود در بازی‌های گروه ب لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور به مصاف تیم فرش آرای مشهد رفت و با نتیجه ۴- ۲ حریف را از پیش رو برداشت.


نماینده قم با این پیروزی و به دلیل تفاضل گل به صدر جدول رسید.


شاگران فرید نقش بند فردا در دیداری حساس به مصاف مس سونگون می‌روند.


بازی‌های گروه ب لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و دو تیم برتر این گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند.

 

 مسابقات هندبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم

 

مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور از دوم بهمن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی قم و در مجموعه ورزشی شهید حیدریان  قم برگزار شد که ۲۱ تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند.


در فینال این مسابقات، تیم فراز بام خائیز دهدشت، شهرداری جهرم را با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد.


تیم‌های شهرداری جهرم و ذوب آهن اصفهان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.


مراد کرمی فمسئول کمیته برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات در اصل انتخابی تیم ملی نوجوانان بود که سرمربی تیم ملی نوجوانان ارزیابی مناسبی از بازیکنان شاغل در تیم‌های استان‌ها داشته باشد.


مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه‌های آسیا خرداد سال آینده در قزاقستان برگزاری خواهد شد.


سرگی نیکولون کو ،سرمربی روسی تیم فراز بام دهدشت که سرمربی تیم هندبال نوجوانان نیز می‌باشد آمادگی نوجوانان هندبالیست کشورمان را مطلوب توصیف کرد و گفت: در مسابقات پیش رو در قزاقستان با آمادگی کامل در مقابل رقبایمان صف آرایی خواهیم کرد.


گفتنی است تیم هندبال ناجای قم که از شرایط میزبانی بهره می‌برد، در مرحله گروهی حذف شد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.

 

تساوی سوهان قم  در لیگ دسته اول امید‌های کشور



 تیم فوتبال امید "سوهان محمد قم "در هفته دوم لیگ دسته اول امید‌های کشور در مقابل تیم "رایکای بابل" با تک گل علی اسماعیلی به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم در هفته سوم لیگ دسته اول امید کشور در خانه حریف میهمان تیم "استقلال بجنورد" خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار