پای دانشجویان ترکیه‌ای به آمل باز شد

۱۰ دانشجوی اهل ترکیه در رشته داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  حامد برجسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با اشاره به ظرفیت‌های بین‌المللی این واحد دانشگاهی گفت: ۱۰ دانشجو اهل ترکیه در رشته داروسازی در این واحد به‌عنوان نخستین دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل خواهند شد.

او افزود: دانشگاه مدرن می‌تواند نیاز‌های جامعه را شناسایی و مدیریت و از طریق ارتباط با حوزه‌های مختلف فرهنگی، صنعت، پژوهش و  آموزش  دانشگاه را به جامعه معرفی کند و با توسعه و مهارت دانش‌آموختگان جامعه را به سمت حل مسئله سوق دهد.

برجسته با تأکید بر برخورد مناسب کارکنان با دانشجویان ادامه داد: منظور از خدمات اجتماعی یعنی برخورد صحیح پرسنل با دانشجو، آگاهی و آشنایی کامل به قوانین و مقررات، آموزشی و پژوهشی و نحوه پاسخگویی به دانشجو که همه این موارد دانشگاه را به سوی پویایی و سرزندگی سوق خواهد داد.

او با بیان اینکه انتظار ما و هیئت رئیسه دانشگاه یک مدیریت مشارکتی و ارتقای تعهد سازمانی است، افزود: کارکنان باید به مسئولیت خود تعهد و تخصص داشته باشند و این نیازمند مشارکت و همکاری همه کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی است.

برجسته با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی دفتر حوزه و دانشگاه در این واحد دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی به‌عنوان واحد مادر در زمینه آموزش مجازی در یکی از این دانشگاه‌های جهان اسلام و دانشگاه D ۸ قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی درباره طرح موضوع میز خدمت برای رفاه دانشجویان، افزود: دانشجویان در هر کجای دانشگاه دچار مشکل شوند، می‌توانند از طریق همین میز خدمت مشکلات را برطرف کنند و لازمه موفقیت و خدمت به دانشجویان تعهد سازمانی تک‌تک ما در واحد آیت‌الله آملی خواهد بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود