شهید محمود رضا شهربانی سگوند به آغوش اندیمشک بازگشت

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس محمود رضا شهریانی بعد از ۳۸ سال به وطن بازگشت.

سرهنگ دوم سید عطااله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: مطلع شدیم پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس محمود رضا شهریانی بعد از ۳۸ سال به وطن بازگشت و خدا را شاکریم که یک خبر خوش و خوشایند را برای مادر شهید داشتیم.

او بیان داشت: ان شاءالله توفیق داشته باشیم و ادامه دهنده راه شهدا و در راه آن‌ها و مسیر آن‌ها گامی برداریم. تکریم خانواده شهدا کوچکترین وظیفه است که ما می‌توانیم انجام دهیم و راه شهدا و شهادت ادامه دارد.

سرهنگ موسوی افزود: مراسم استقبال و وداع با شهید عزیز در مقبره شهدای گمنام پنجشنبه شب و مراسم تشییع روز شنبه یازدهم بهمن ساعت ۹ صبح با رعایت اصول بهداشتی برگزارخواهد شد که ان شاءالله با کمک مردم شهید پرور شهرستان و مسئولان این برنامه به بهترین شکل انجام خواهد گرفت.

جانشین سپاه ناحیه اندیمشک، گفت: شهید شهریان شهیدی است که ۱۷ ساله بود که به فیض شهادت نائل آمد و ۳۸ سال، پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام از وطن دور بوده است و این همه سال مادر این شهید چشم انتظار بوده تا پیکر فرزند شهیدش به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.